Registro storico vespa te Antwerpen

Een absoluut hoogtepunt voor 2018 was deze registro storico. Dit internationaal treffen werd nog maar voor de 2e keer door een belgische vespaclub (VC Antwerpen) georganiseerd en het moet gezegd worden, ze deden het perfect!!

We genoten van begin tot einde.

Op vrijdag werden we na een hartelijk onthaal en dito stadswandeling op een boottocht getrakteerd op de Schelde. Afsluiten deden we met een aperitief op de kaai.

Zaterdag reden we na het ontbijt naar het Volkswagen-museum om daar te genieten van de prachtige oldtimers. Na de bbq ’s middags reden we naar het volgende museum. Dit keer werden we voorgesteld aan alle mogelijke merken die Abarth ooit bewerkte. Zeker de moeite waard!

Eenmaal terug op de kaai werden de mooiste vespa’s getoond op de concours d’elegance. Afsluiten deden we met het galadiner en de prijsuitreiking waar clubs en winnaars een plaquette mochten ontvangen.

Op zondag was er nog een ritje naar het Park Middelheim waar we picknickten en konden genieten van het openluchtmuseum. Afsluiten deden we met een begeleid bezoek aan de stadsbrouwerij “De Koninck”…

Om duimen en vingers van af te likken!!

Geniet even mee

Reacties zijn gesloten.