Giro Mostra 500km

Op zaterdag 20 mei werd de eerste Giro Mostra georganiseerd door Mario Zambonini, Dirk Eygemans, Johnny Boelen en Willy Marguillier. Ons werd gevraagd een tussenstop te voorzien en we gingen de uitdaging aan.

We voorzagen een tussenstop-pitstop bij onze lokale officiële vespa-verdeler Moto’s Thomas te Ophasselt. Er werd de deelnemers een mattentaart en een drankje aangeboden evenals een kleine “service beurt” van het vizier en windscherm.

Meer dan 100 vespa-rijders uit België, Nederland, Luxemburg en Duitsland reden de route van meer dan 500 km door België op 1 dag.

De route verliep vanaf de start in Genk over Tessenderlo, Wetteren, Oostende, Geraardsbergen, Mechelen, Hoegaarden, Sint-Truiden terug naar Genk.

Voor onze club namen Ronny Schotsmans (vespa gs), Dirk Van Reppelen (vespa Rally) en Wim Van Lent (vespa acma) deel. Alle 3 kregen ze hun diploma, helaas kon Wim de rit niet uitrijden door een mechanisch probleem. Dirk en Ronny konden dat wel.

Een dikke proficiat aan onze mensen en ook aan alle deelnemers! RESPECT!!

Ook een dikke pluim aan onze aanwezige leden om met zoveel te komen helpen! Een specifieke dank aan Moto’s Thomas voor het gebruik van zijn infrastructuur, Joran Keppens voor zijn reinigingsproducten van Novatio en garage Antoine voor het gebruik van de werkkledij!!

Klik hier voor de foto’s.

Reacties zijn gesloten.