Wie zijn wij?

Classic Vespa Club Geraardsbergen vzw is een officiële club, aangesloten bij Vespa Club België en stelt onze leden in de mogelijkheid officiële nationale en internationale evenementen bij te wonen.

We zijn tevens een vzw, u kan de statuten hierover inkijken op eenvoudige vraag bij één van de bestuursleden of op deze website.

Omdat er in één van de prachtigste streken van België (Geraardsbergen, Edingen, Ninove, Zottegem en Brakel) nog geen officiële vespa club actief was, hebben we besloten er zelf één op te richten.

De interesse van het bestuur gaat vooral uit naar vespa oldtimers (look), aangedreven door 2-takt motoren, daarom hebben we besloten om er een Classic Vespa Club van te maken:  “Classic Vespa Club Geraardsbergen”.

Een club kan interessant zijn, vooral voor wie wil deelnemen aan nationale en internationale treffens. Natuurlijk doen we ook kortere (leden) ritjes, wisselen we onze gezamenlijke “vakkundigheid” uit op sleuteldagen en komen we geregeld samen om gezellig te keuvelen. Op deze manier willen we deze unieke ervaringen met jullie delen.

Ken je andere mensen die nog zouden kunnen geïnteresseerd zijn, geef de boodschap gerust door!

Wij heten u, namens het bestuur, graag welkom bij Classic Vespa Club Geraardsbergen vzw.

Stijn De Schauwer, voorzitter

Debby Devetter, secretaris